Foto's Woodland KL

Gestart door Hab, 11/02/2004 | 20:21 uur

JoeMann

Nee! De Nederlandse Camouflage patronen zijn:
DPM, dit patroon is bijna identiek aan het Britse patroon echter zijn de kleuren iets anders.
3 color Desert, hetzelfde patroon dat gebruikt wordt door de US Army
Jungle, een eigen jungle patroon wat zelden wordt gebruikt (alleen door KCT, LMB, en de Marns)
Woodland, Hetzelfde patroon dat door de US Army wordt gebruikt

DRDRAGO

Citaat van: Kpl Daniel YPma op 14/03/2004 | 18:32 uur
De Britten gebruiken inderdaad de aanduiding DPM. Is een afkorting . DPM betekend  Disruptive Pattern Material. Is in feite gewoon woodland want dat geeft gewoon aan hoe het opgebouwd is...

ff vraagje is woodland het enige cammo patroon dat nl gebuikt? of is er ook nog iets anders ?

I'm the good, the bad and you're just ugly

Kpl Ypma 42Tkbat

#17
De Britten gebruiken inderdaad de aanduiding DPM. Is een afkorting . DPM betekend  Disruptive Pattern Material. Is in feite gewoon woodland want dat geeft gewoon aan hoe het opgebouwd is...

berend

Citaat van: RD op 23/02/2004 | 18:04 uur
Hier een scan van een stuk camostof van mijn pak. Een beetje gekopieerd en gekloond en zie hier misschien voor jou een patroon voor je sticker. 200 dpi 20 cm x 16 cm.
Vergeet niet als je het aanleverd om hem even als full color om te zetten. RGB geeft bij drukken niet zo'n leuk effect.

Groeten
Richard



Ik doe wel eens airsoften. En daar vertelde een persoon mij met 100% zekerhijd dat dit patroon geen woodland heet maar officieel DPM.

Al het spul wat we dragen en het staat zelfs in het handboek als woodland maar als je op google zoekt zie je echt het verschil.

En word dit patroon DPM genoemd

Hab

Wow, hartstikke bedankt! :)

RD

Hier een scan van een stuk camostof van mijn pak. Een beetje gekopieerd en gekloond en zie hier misschien voor jou een patroon voor je sticker. 200 dpi 20 cm x 16 cm.
Vergeet niet als je het aanleverd om hem even als full color om te zetten. RGB geeft bij drukken niet zo'n leuk effect.

Groeten
Richard

Hab

We dwalen nu wel redelijk af ;) Nog niemand iets gevonden wat ik kan gebruiken? Ik heb al het legermuseum gemailt. Misschien dat iemand anders nog iets weet? Ik heb het kledingbedrijf van Defensie al geprobeert met weinig succes.

-Jeroen-

nee is puur luchtmacht is niet paars

;)

jeroen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Hab

Wel eens van gehoord ja, beetje DTO of DICTU achtig iets geloof ik of niet?

-Jeroen-

Ik zit op soesterberg maar ik zit bij het onderdeel LCG
Luchtmacht CIS Groep zie het maar als een soort KPN maar dan van de luchtmacht


jeroen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Hab

Ach, eens militair, altijd militair toch? ;D

btw, waar zitten jullie als (ehd./plaats) als ik vragen mag?

-Jeroen-

Ik denk dat op het formum zon 40 procent burger is maar dat weet ik niet helemaal zeker er zijn er ook een hoop die al in dienst hebben gezeten enzo
;)

Jeroen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Hab

#7
Het zit zo, je kan bij zo'n bedrijf van die stickers laten maken voor je spelcomputer (Playstation 2, Xbox etc.) Daarom wil ik zo'n woodlandpatroon hebben, het liefst een ERG goede foto (ik heb minimaal 150 dpi nodig, maar geef maar alles wat van goede kwaliteit is)


[offtopic]ben ik dan de enige burger hier? Zit er wel aan te denken om KL'er te worden, maar al die bezuinigingen zorgen ervoor dat je ook niet zeker bent van een baan.. ken verschillende mensen die hun contract gewoon niet kunnen verlengen[/offtopic]

-Jeroen-

ach ja ik hoef geen stickers want ik heb dat vlekke pak dagelijks aan
8)

jeroen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

calimero

ow, haha ja okee, maar goed, wat wil je dan woodland stickeren?
naja... k zal ook es zoeke
Impossible only takes some minutes longer.