Sollicitatie

Gestart door bagema, 01/02/2004 | 17:05 uur

Kaasboer

Zelf loop ik bijna elke dag even een groot rondje lang het kanaal.
Elke keer probeer ik weer iets verder te gaan, maar soms heb ik geen tijd

bagema

Ben druk bezig met trainen he 4 dagen per week...


!!!

Groetjes Bram


Jojo

Probeer je expolsieve kracht goed te trainen, die heb je het hards voor de keuring nodig, je uithoudingsvermogen is bij de keuring niet zo belangrijk, en ga fietsen, moet het verder helemaal goed komen ;)

Gr. Jojanneke  8)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

bagema

zal onthouden dat ik niet smorgens naar de wc ga ;)

19 maart...moet ik..

wel spannend, hoop dat ik er doorkom..

Groet

HERTOG jan

Citaat van: Piedt op 07/02/2004 | 11:03 uur
..En je moet in potjes pissen :) met 20 man naast elkaar, best gezellig opzich :)... ik had tijdens me geneeskundige keuring wel een mooie mevrouw die mij ging testen ;)
ghegheghe ik was die ochtend al naar de plee geweest dus hoefde eigenlijk niet te pissen,ik keihard mn best doen en toen het lukte had ik aan een potje niet genoeg. is het leukste van de hele keuring.
but the bard song will remain!!!!!!!

bagema

He Hallo

Leuke site zeg, heb net een stukje gelezen, als ik vanmiddag vrij ben, lees ik de rest, ziet er leuk uit!!!!!

Groetjes bram

JoeMann

Ik heb de keuring pas al gedaan, het is wel even vervelend omdat je veel moet wachten op de uitslag, verder is het wel te doen, bij de PO gewoon eerlijk antwoorden, en denk over je antwoord na! Ik doe nu het OJKL en heb op Cavalarie verkenning gesolliciteert. Ik heb een site van het OJKL gemaakt (www.ojkl.tk) waar ook een verslag van de keuring op stond, deze is voor het OJKL wel wat anders, maar hij lijkt er wel veel op. Veel succes met de sollicitatie en de keuring!

bagema

ok is goed, dit is nog de PO

Vragenlijst
en
gesprekje....


Jeffrey

Ik nog niet,je mag me na afloop wel vertellen wat je allemaal moest doen  ;)

bagema

Hoi Allemaal!!!

Kreeg net brief van KL
moet woensdag 18 februari 2004 naar PO
(wie ook?)

wel spannend...

Piedt

Gewoon jezelf zijn tijdens de keuringen,

Je hoort aan het einde van de dag waar je allemaal voor goed gekeurd bent, dus wat voor soort cijfer je hebt.

Ik kon daarna meteen solliciteren op een plek, en dan krijg je vanzelf je meldingsinstructies thuis..

bagema

ok, dat is niet erg..
maar waar moet ik rekening houden tijdens keuring, zijn er tips...?
en hoelang duurt het voor je reactie hebt ongv. van KL??

Groet

Jeffrey

Wrijf het er nog effe in Piedt ;D

Piedt

..En je moet in potjes pissen :) met 20 man naast elkaar, best gezellig opzich :)... ik had tijdens me geneeskundige keuring wel een mooie mevrouw die mij ging testen ;)

bagema

Citaat van: Jeffrey op 03/02/2004 | 14:43 uur
Heb gehoord dat je bij het Geneeskudig onderzoek compleet uit de kleren  moet bagema  ::)
Weet dit niet zeker

er zijn ergere dingen ;)