Solliciteren vanaf 17 jaar?

Gestart door Jeffrey, 13/12/2003 | 23:04 uur

zzzzzmura

Dat ligt er maar net aan hoeveel sollicitatierondes of lichtingen er zijn in een jaar ik denk dat je die vraag echt het best kan uitzetten bij de banenwinkel. Zelf denk ik dat je gewoon moet solliciteren ongeveer 3 a 4 maanden voordat je 17 wordt het duurt namelijk altijd even voordat je een oproep voor een keuring krijgt,en tussen aanname en opkomst voor een Amo zit vaak ook nog een paar maanden. ::)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Jeffrey

Ben nu nog 16,maar 12 augustus wordt ik 17,is dit nog net voor of net na de selectie?

Jojo

Het is inderdaad zo dat je vanaf 17 jaar kunt solliciteren bij de KL.
Wel kun je met 16 jaar beginnen aan een instroomopleiding.

Voor meer info kijk eens op  www.landmacht.nl/opleidingen

Grtn. Jojanneke ;)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

zzzzzmura

Zou je eens bij een van de banen winkels na moeten vragen die zullen dat vast wel weten. Ik weet wel dat je voor je 18e in ieder geval niet uitgezonden wordt ::)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Jeffrey

Is het zo dat je pas KAN solliciteren als je daadwerkelijk 17 bent?
En niet als je nog 16 bent en dat als je je diploma hebt gehaalt gelijk door kan naar de selectie,zodat je niet weer een jaar hoeft te wachten?