Tank crashes (niet voor 56k)

Gestart door calimero, 27/11/2003 | 18:56 uur

calimero

Peter,

kan jij de foto's die nu in deze topic staan in de nieuwe categorie plaatsen, zodat ik deze niet weer hoef te uploaden? Als ik nieuwe foto's vind zal ik ze voortaan gelijk in de galarij plaatsen.
Impossible only takes some minutes longer.

-Peter-

Ik heb even een nieuwe sub-categorie aangemaakt, waar je de afbeeldingen kan plaatsen zodat deze niet verloren gaan als het forum wordt opgeschoont  ;D

Deze is te vinden op het volgend adres:

http://www.defensieforum.nl/Galerij/categories.php?cat_id=23
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Ik zal komende week wel even een extra sub-categorie voor je aanmaken in de Galerij, dan kan je daar al je crashes kwijt  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

zzzzzmura

Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Midget

Ik gok dat die 2A5 die precies in de greppel staat in Vogelsang is, bij 1 van de doorgangen in zuid. Heb ook een keer zo gestaan.

Ook zelf al een keer als "punaise" met de buis in de grond gestaan, was in Hongarije. Gelukkig reden we stapvoets, was mist en duisternis. Ik kon op de EMES staan, op de achterkant ervan wel te verstaan! :-\

zzzzzmura

Citaat van: Dennis op 23/12/2003 | 18:54 uur
eehh welke bedoel je ???

Nou die plaatjes waar die Leo 2,s opstaan denk ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

BestuurderB10

Citaat van: zzzzzmura op 27/11/2003 | 19:13 uur
Is dit de tankers op dit forum ook al eens een keer overkomen ???

Nee gelukkig niet, maar die Leo`s die de berg zijn afgegleden waren van ons in bosnie.

en die tanks die van de afgrond of een bunker zijn afgereden dat was in altmark of in vogelsang,
die twee oefenterreinen zijn wel zo verschrikkelijk gevaarlijk. die kuilen daar zijn geen kuilen maar afgronden zoals je ziet. ze blazen een bunker uit WWII op en laten t gat zo zitten zonder m op te vullen, je wil niet weten wat er gebeurd als je daar in rijd. :o

calimero

#4
weer wat fototjes er bij gezet.
k blijf door zoeken...
Impossible only takes some minutes longer.

JoeMann

#3
Hahaha zijn wel leuke foto's ;D. Hebben ze ff geluk dat er een noodluik aan de onder kant zit ;)

zzzzzmura

Is dit de tankers op dit forum ook al eens een keer overkomen ???
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

calimero

#1
tja, k zag wat crashes op t forum, en k had er zelf ook nog wat, dus k denk, k zet ze er op, kan iedereen mee genieten.

Als ik nieuwe foto's vindt zal ik deze ook plaatsen. Het kan voorkomen dat de server waar ze opstaan het soms niet doet, dan moet je het later nog eens proberen.

Als je ook wat tegen komt, post t dan ook hier!

enjoy!!  ;D 8)
































Leopard 2 A4







Leopard 2 A5












Leopard 1























Abrams M1A1 / A2




Challenger II





Merkava II


Merkava


M60 Magach 7C




M 60





T 64


CV 90-120


MLRS


PRTL 35 mm.


M 113






YPR 765


Marder 1A3



Scimitar


Lynx





Onbekend... wie herkend wat?
Impossible only takes some minutes longer.