Foto's Zwitserland 2003 (niet geschikt voor 56k)

Gestart door Birdman, 23/11/2003 | 13:56 uur

Kleintje Pils

Mzzls Remco

DJdeRidder

Citaat van: Birdman op 25/11/2003 | 07:08 uur
Ow!, Nou, als deze zeker weten doorgaat, zullen we dan twee trips maken die kant op jongens??

Zullen we dat over een jaartje of anderhalf maar bespreken? Beetje zinloos om dat nu al te gaan doen...  ::)
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Birdman

Ow!, Nou, als deze zeker weten doorgaat, zullen we dan twee trips maken die kant op jongens?? De Axalp FPD is echt het neusje van de zalm hoor. Al het geld dat je erin steeks is het meer dan zat waard.

greets,
René
Phantoms Phorever!

DJdeRidder

Lees overigens net dat de Axalp Demo in 2005 gewoon weer doorgaat! In 2004 niet, omdat er dan al een grote show is op Payerne (jubileum geloof ik...)

DJ
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

DJdeRidder

----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Airpower

Citaat van: Birdman op 23/11/2003 | 16:59 uur
Dat komt omdat ik op een shelter stond. Er zijn daar namelijk shelters die niet op het basesterrein staan.

Dat hoeven ze in Nederland niet te doen met al die activisten. Ik ben bang dat er weinig van over blijft.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Birdman

Dat komt omdat ik op een shelter stond. Er zijn daar namelijk shelters die niet op het basesterrein staan.
(En in de shelter waar ik bovenop stond kun je in een kier tussen de deuren een F-5E zien! En, deze was gedeeltelijk in tijgerkleuren geverfd. En naast de F-5 stond de romp van een PC-9 in het geel.

greets,
René
Phantoms Phorever!

Airpower

De Mirage lllRS R-2117 in de landing op Dubendorf lijkt wel Air to Air. Ik heb het gevoel of ik er naast vlieg.  
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Marvin

mooie platen,  de F-5 ziet er nog steeds erg fotogeniek uit..!  8)
confused...? so am i....

JoeMann

#16
Hele mooie foto's. Knap werk ;D

Birdman

Zo, dat zijn ze voorlopig.
In de goede volgorde:
Post 2: F-5E J-3014 na de landing terugrollend over de parallelbaan op Meiringen.
Post 3: F-5E J-3041  in de bocht vlak na een schiet run op de Axalp range.
Post 4: (Mispost)
Post 5: F-5E J-3077 schietend op zo'n honderd (!) meter verweiderd van ons.
Post 6: Alouette lll V-250 langsvliegend vlak voor de landing op Meiringen.
Post 7: F-5F tijdens take-off op Dubendorf.
Post 8: De flightline van Meiringen met de F-5E J-3014 op voorgrond.
Post 9: Mirage lllRS R-2117 in de landing op Dubendorf.
Post 10: Twee Mirage lllRS'jes in de landing op Dubendorf, waaronder één van de speciaal beschilderde.
Post 11: Patrouille Suisse in fly by tijdens het dynamische gedeelte van hun show op de Axalp range.
Post 12: Eén van de solisten van de Patrouille vliegt door het dal van de range.
Post 13: Twee Super Puma's in een Firefighting Demo met gevulde Bambi Buckets, tijdens de Axalp demo.

Ik hoop dat jullie ervan genieten, helaas was deze Axalp fire power demo de laatste ooit.
>Alle foto's zijn gecopyright door mij, en mogen niet doorgestuurd, gedupliceerd, of op welke manier ook verspreid worden zonder mijn toestemming.<

greets,
René
Phantoms Phorever!

Jørgen

Mooie foto's. De F5 is een heel mooi vliegtuig vind ik. Ik heb er vaak naar staan kijken vroeger, naast de baan op GZRY.

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

Phantoms Phorever!

Birdman

#2
>
Phantoms Phorever!

Birdman

#1
Zo, de scanner doet (deed) het weer enigsinds, en ik heb de volgende afdrukken kunnen digitaliseren! Ik ben zelf erg te vreden met de foto's. Vooral de Axalp platen 'a la Peter Steehouwer.
Phantoms Phorever!