Journalistiek hoogstandje!

Gestart door DJdeRidder, 18/11/2003 | 21:20 uur

zzzzzmura

Zekers!!! en dan gaan ze op het strand wel ineens topless liggen  :P
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

zzzzzmura

Citaat van: Venz op 20/11/2003 | 16:20 uur
CitaatNet als op Soesterberg. Wordt er de hele week druk gevolgen, komt er geen klacht binnen. Komt er maandag een klacht binnen over zweefvliegtuigen, die op zaterdag geluidsoverlast zouden bezorgen.  

Andries

Ik ken dat ja... op Eindhoven hebben omwonenden er ook een handje van. Ze gaan pal naast een vliegveld wonen, notabene op oud-vliegveld grond, en dan gaan klagen over zweefvliegtuigen. Kunnen ze niet topless in de tuin liggen met mooi weer.  :-\

Ik heb als leerling zweefvlieger wel andere dingen te doen tijdens de landing dan naar wat van die vellen te loeren.  ;)

Tja das typisch Nederlands altijd maar zeiken. ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Venz

CitaatNet als op Soesterberg. Wordt er de hele week druk gevolgen, komt er geen klacht binnen. Komt er maandag een klacht binnen over zweefvliegtuigen, die op zaterdag geluidsoverlast zouden bezorgen.  

Andries

Ik ken dat ja... op Eindhoven hebben omwonenden er ook een handje van. Ze gaan pal naast een vliegveld wonen, notabene op oud-vliegveld grond, en dan gaan klagen over zweefvliegtuigen. Kunnen ze niet topless in de tuin liggen met mooi weer.  :-\

Ik heb als leerling zweefvlieger wel andere dingen te doen tijdens de landing dan naar wat van die vellen te loeren.  ;)

D819

#20
Ach, het is ook altijd wat met die vliegtuigen.

Een paar jaar geleden, kwam er een sportvliegtuig over.
Je let er niet eens op. Totdat.. Prut... Prut.... Hoest.. Peng.... Stilte...
Doodse stilte... Ik steek mijn hoofd naar buiten, en daar zie ik een tweemotorig toestel.. Wit.. Het ding vliegt richting Gilze Rijen.
Of ligt er in West Brabant nog ergens een ? Seppe ?

Even later kwam er toch weer wat geluid uit...
Een astmatisch gegier, en toen ronkte het weer verder..
Ik vond het wel vreemd, twee motoren hebben, en op maar één vliegen.
Maar ze zullen dat wel doen, om het uitvallen van de motor te testen.. Dacht ik nog...

3 Dagen later stond in de krant, dat een toestel kort na de start gecrashed was. Er stond een foto bij.. Wit, twee motorig.

Vliegen ? Laat maar!


sanders


DJdeRidder

Citaat van: FlyingTiger op 19/11/2003 | 21:29 uur
Dan moet je wel een heel erge gooie gehoorapperaatje hebben  :P :P :P ;) ;D.
Sjonge jonge waar mensen tegenwoordig over kunnen zeuren  :( :( :(.

Laterzzz
Sander... :)

Ik zou ook niet blij zijn als ik elk weekend zwevers over m'n huis zou hebben hoor... Geef mij maar F-16's!
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

FlyingTiger

Dan moet je wel een heel erge gooie gehoorapperaatje hebben  :P :P :P ;) ;D.
Sjonge jonge waar mensen tegenwoordig over kunnen zeuren  :( :( :(.

Laterzzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Cap

Net als op Soesterberg. Wordt er de hele week druk gevolgen, komt er geen klacht binnen. Komt er maandag een klacht binnen over zweefvliegtuigen, die op zaterdag geluidsoverlast zouden bezorgen.  ???

Andries

zzzzzmura

Zeker aan het oefenen voor het landen op een vliegdekschip. Full throttle ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Venz

CitaatTegen de avond keren ze terug en dan is de peut nog niet op.

Hmmmm....zuinige F-16's maken ze toch tegenwoordig.  ::) 8 uur vliegen op een volle tank, wow! 8)

Volgens mij hangt onze KDC-10 toch niet full-time in orbit om als tankstation te dienen. Zo vaak vliegen wij nou ook geen AAR-missies meer tegenwoordig.

Een merkwaardig verhaal....

oud_zijde

ongetwijfeld maar ik denk niet dat je toestel daar van af gaat remmen ... nu ben ik geen vliegtuigkenner maar toch ;)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

DJdeRidder

Citaat van: oud_zijde op 19/11/2003 | 13:33 uur
komen die toestellen tegenwoordig achterstevoren binnen op Volkel?

dan zal ik ook is gaan kijken, lijkt me wel spectaculair zo remmen met de naverbranders :D

't Is natuurlijk wel zo dat er af en toe noodprocedures geoefende moeten worden, waarschijnlijk ook een full-afterburner landing voor als je de nabrander niet uitkrijgt...  ::)
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

oud_zijde

komen die toestellen tegenwoordig achterstevoren binnen op Volkel?

dan zal ik ook is gaan kijken, lijkt me wel spectaculair zo remmen met de naverbranders :D
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Airpower

Citaat van: DJdeRidder op 19/11/2003 | 12:21 uur


'k Heb gehoord dat ze vandaag een rectificatie in de krant plaatsen. Koen, houd jij ons ff op de hoogte?   :D

Ik heb net even snel de krant gelezen..en ik heb het nergens gezien. Ik zal vanavond nog wel eens goed kijken/lezen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com